Doprava a platba

ČESKÁ POŠTA – BALÍK DO RUKYČeská pošta

- Zboží vám bude doručeno do 1-2 pracovních dnů od expedice zásilky.
- Zboží můžete zaplatit bankovním převodem předem nebo dobírkou.
- Doprava je hrazena zákazníkem ve výši 139 Kč. Česká pošta je schopna doručit zásilky maximálně do 30 kg hmotnosti. Všechny ceny dopravy jsou uváděny s DPH.
- Zásilku můžete sledovat pomocí služby Track&Trace od České pošty.

PŘEVZETÍ ZÁSILKY

Reklamace mechanického poškození - Podepsáním přepravního listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. V případě poškození obalu doporučujeme zásilku nepřebírat nebo uplatnit reklamaci nejpozději do 24 h na příslušné poště dle dodací adresy nebo popřípadě kontaktujte centrum České pošty na telefonu 800 104 410.

Platba za cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním můžete uhradit následujícími způsoby:
- V hotovosti na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce
- Bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 7132882/0800, vedený u společnosti Česká spořitelna a.s.

DŮLEŽITÉ INFORMACE PŘI VYUŽITÍ BALÍKU DO RUKY OD ČESKÉ POŠTY

Doručení balíku:
- zásilku pošta doručí na vámi požadovanou adresu
- informuje o doručování balíku prostřednictvím sms, nebo e-mailu již v den podání
- zásilku pošta standardně doručí v rozmezí 8–18 hodin v pracovní dny (přesnou dobu doručení nelze ovlivnit, nicméně pravděpodobný čas doručení můžete zjistit přímo při kontaktu s řidičem)
- v případě nezastižení zanechá oznámení a balík uloží na poště
- cestu zásilky lze sledovat na internetu na webové stránce České pošty ve službě Track & Trace
- na poště si můžete jednoduše prodloužit úložní dobu ze 7 na 15 dní

Převzetí a reklamace:
Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dní. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.

PPL – SOUKROMÝ BALÍKPPL

- Zboží vám bude doručeno do 1-2 pracovních dnů od expedice zásilky.
- Zboží můžete zaplatit bankovním převodem předem nebo dobírkou (platební kartou nebo v hotovosti).
- Doprava je hrazena zákazníkem ve výši 139 Kč. PPL je schopna doručit zásilky maximálně do 30 kg hmotnosti. Všechny ceny dopravy jsou uváděny s DPH.
- Emailová a SMS komunikace o stavu zásilky s možností změny dispozic doručení. V den doručení informace prostřednictvím SMS s časem doručeni v rozmezí 2 hodin včetně odkazu na sledování zásilky.
- Ve vybraných lokalitách možnost výběru z denního (8:00 – 18:00 hod.) nebo večerního doručení (17:00 - 21:00 hod.) – výčet PSČ s večerním doručením.

PŘEVZETÍ ZÁSILKY

Reklamace mechanického poškození - Podepsáním přepravního listu zákazník souhlasí s převzetím zboží a stvrzuje, že dorazilo mechanicky nepoškozené. V případě poškození obalu doporučujeme zásilku nepřebírat nebo uplatnit reklamaci nejpozději do 24 h na www.ppl.cz/reklamace a nebo kontaktujte zákaznický servis na telefonu 840 775 775.

Platba za cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním můžete uhradit následujícími způsoby:
- v hotovosti nebo platební kartou na dobírku v místě určeném kupujícím v objednávce
- bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č. 7132882/0800, vedený u společnosti Česká spořitelna a.s.

DŮLEŽITÉ INFORMACE PŘI VYUŽITÍ SOUKROMÉHO BALÍKU OD PPL
Průvodce komunikací s příjemcem

Den svozu:
Po převzetí zásilky do rukou PPL obdrží příjemce email, který obsahuje:
- informaci o odesílateli a příjemci.
- Odkaz na sledování pohybu zásilky.
- Údaj o výši doběrečného včetně informace o možnosti platby kartou, pokud je zásilka na dobírku.
- Možnost volby večerního doručení ve vybraných lokalitách.
- Příjemce má možnost volby osobního odběru na depu kdykoli v průběhu přepravy.

Den rozvozu:
- Řidič kontaktuje příjemce prostřednictvím tel. nebo SMS s informací o času doručení v rozmezí 2 hodin

Pokud se nám nepodaří zásilku doručit:
- O nevydařeném pokusu o doručení je příjemce ihned informován emailem.
- Možnost změny doručovacích dispozic (adresa, datum doručení, osoba příjemce apod.).

Druhý pokus o doručení:
- Před druhým pokusem o doručení zásilky odesíláme příjemci SMS. Na webu www.pplbalik.cz může následně provést změnu dispozic (adresa, datum, příjemce).
- Před druhým pokusem o doručení je navíc příjemce telefonicky kontaktován řidičem.
- Pokud se nám nepodaří zásilku doručit ani napodruhé, příjemci ihned odesíláme email s touto informací a výzvou kontaktovat příslušné depo.

Převzetí a reklamace:
Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dní. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.